Merhaba, boş gebelik nedeniyle 17 temmuzda kürtaj oldum. 1 ağustosta kontrole gittim doktor hiçbir problem olmadığını 2 ay sonra gebelik düşünebileceğimi söyledi. Sizler ne kadar zaman sonra gebelik düşündünüz? Ben doktorumun dediğine uymayı düşünüyorum yani 2 ay bekleyeceğim. Bazı yerlerde kürtaj sonrası tutması daha kolay olduğunu okuyorum. Bazı yerlerde 3 ay okuyorum. Sizlerde nasıl olmuştu