tatlibebegim_ DidemAk negatif çıkarsa üzülme benim iki arkadaşım 13.gün testte negatif 15.gün kanda pozitif gördüler
DidemAk tatlibebegim_ Çok sağol canım benim.. Üzülmem ya zaten verirse de Allahtan vermezse de Allahtan ben elimden geleni yapayım da gerisi Allahın takdiri :) Bana da dua edin yeter..
papatya_hy kzbnmsrl Sağlıkcakla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah. Benim de bugın 1 hafta oldu aşılama yapalı yanağımda sivilce cıkmıs 2 tane umarım adet olmam. 😕
kzbnmsrl papatya_hy hakkınızda hayırlısını versin Rabbim gönlünğze göre olsun cok zor bir süreç ama sabrın sonu selamettir.
papatya_hy kzbnmsrl bugün 8. Günüm kan verdim 6.62 çıktı beta hcg umarım çatlatma iğnesinin etkisi değildir