ulkutom benimde öyle kontrol günümde sabahtan kalkıp hazırlanıyorum uyuyamıyorum, kapı önünde beklerken kalbim küt küt duygulanıyorum korkuyorum bütün duyguları bir arada yaşıyorum. Sonra onu ultrasonda görünce içime su serpiliyor. Ekrana girip öpesim yiyesim var 🥹 sabırsızlıkla bekliyorum ama vakttiyle de gelsin istiyorum. Bir de ben çok evhamlı biriyim acaba bebekte bir sorun var mı diye kafama çok takıyorum doktora gittiğim gün rahatım doktor her şey yolunda diyor oh çekiyorum eve gelince yine aynı düşünceler acaba bir şeyi var mı doktor mu söylemiyor diye tedirgin oluyorum var mı sizde de böyle bir durum 🥲