1159098263 bende istanbulda ilhan varanka gittim, belki perinatolojiye yeşil alan açarlarda detaylı ultrasona girebilirim diye, hoca dedi ki riskli hastalara bakıyoruz burda, bu risk neye göre belirleniyor çok merak ediyorum, çünkü geçen sene yengem o hastanede yaptırmıştı, aşırı rahat bi hamileliği vardı, kişiye göre canımız isterse yeşil alan açıyoruz deselerdi daha doğru olurdu 😁 ve benim hamileliğim gerçekten riskli yani 4. gebeliğimi yaşıyorum, oksapar kullanıyorum, tek tüplüyüm, cidden nasıl bi risk istiyorlar, kriterlerini merak ettim, soracaktımda hiç dalaşacak enerjim yoktu 😂