serifeeyld kızlar selam 37+1 olduk dün geceden beri ishal gibi birşeyim yine geceden beri bi mide yanmam var canıma okundu 😢 karnımda aşırı sertleşti yatamadım doğru düzgün başına gelen var mı doğum belirtisi midir sizce ?
ozgekader serifeeyld Kasılmalarınız var bedeniniz ve bebeğiniz kendi doğuma hazırlıyo benim doktorum öyle söylemişti normal merak etmeyin Mide yanmasıda bu haftalarda çok normal bebek artık büyüdü ve miğde tamamen yukarı çıktı ister istemez oluyo anlıyorum berbat bişey ama az kalmış sağlıkla al inşallah bebişi kucağına 🌸☺️
Sevcan62 serifeeyld bende böyleyim aynı 37+1 ve hamileliğim boyunca bulantı hiç yaşamadım sona geldik şimdi oluyor 🥲
GizemCanes serifeeyld ben de aynı durumdayım, artı bir de bulantım var. Gaz sancısı gibi sürekli bir ağrım var belimde
Yasminnnnn serifeeyld Benimde öyle dün çok çok fazla sertleşmişti karnım şuan bile taş gibi sırtım felekat bir şekilde ağrıyordu artık nefesim batıyordu açısından bugün kontrolum var bakalım ne diyecek doktor bu duruma 36+4 haftalık
Sarina98 Ayyy ölüyorum, 36+6. Sabaha kadar renni soda herşey kullandım, dinmiyor anam dinmiyor. İstifra da edemiyorum çocukluktan beri, açısıyla baş başa kaldım resmen. Midem aşırı yanıyor ve yediklerim hazm edilmiyor