maviiiss yani bende geçer diye bekledim ama artık bı sorun mu var acaba diye düşünmeye başladım gerçekten çok rahatsız edici oğlum sarilacagi zaman yan dönüp sarılıyorum artık.korku oluştu resmen.acaba göbeğim var ikinci doğumum bu, göbeğim de kaldı ondan mı iyileşmiyo diyorum 😃