Arkadaşlar daha önceki hemşireden illallah etmiştim sürekli herşeye bahane bulup arıyor diye tayin olup gittiler bu seferki de hiç aramıyor aklımda kalmıyor ki 2 çocukla gerçekten, onları büyütme derdine düştüm o kadar çok şey düşünüyorum ki az önce aklıma geldi 2 aylık oldu 5 gün önce, aşı olması gerekiyordu sanki diye aramadı kimse onların takip etmesi gerekmiyor muydu yanlış mı biliyorum. Yarın gitsem onların arayacağı yok yaparlar mı acaba?