Eminee1105 Ben yerinizde olsam gerçekten 41′e kadar beklerdim. Baktınız gelmiyor ve başka sorun da gözükmüyor, suni sancı olur, fitil vs olur. Buna daha yapacak bir şey yok ama aksilikler yokken (su azalması vs) gecikti diye sezeryana karşıyım. 42′ye kadar normal çünkü