Kızlar dün akşam çatı muayenesi oldum nst de çekildi sancılar 20 dk da iki kere 100 üzerine çıktı ve açılma da 1 parmak dediler, ama asıl problemim bu sabah baya bi akıntım gelmişti uyandığımda gördüm ama aynı yumurta akı gibi rengi de kıvamı da enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum yani bugün yürüyüş yaptım eve geldiğimde yine aynı şekilde aynı renk ve kıvamda yumurta akı gibi akıntım gelmişti 39+5 haftalık hamileyim nişan olabilir mi sizce illa kanlı mı olmak zorunda benim gibi olan var mı merak ediyorum vajinamda bıçak saplanması gibi his de var bununla birlikte doğum sizce 1 parmak açıklıkla ne zaman başlar bu ne kadar sürer yaşayan tecrübe eden ya da doktoru farklı bir şey söyleyen var mı aramızda