Mina123mina Akşamdan bel ağrılarım başladı,sabahı zor etdim sabahda suyum geldi,2saatin içersinde normal doğurdum sağlıklı çok şükür doğumun acısı bebek çıkana kadarmış hiç bişey hissetmiyodum amma dikiş atdılar o acıtıyo canımı hala
deletedmom11 Mina123mina dikiş geri aLanan dikiş değiLde döküLen dikiş ise korkma amonyak ile kısa sürede iyileşiyo süpersin yaa bende iki saatte doğursam keşke 😂😂 benim üç gün sürdüydü 😂
deletedmom11 Gizemhakan 😂 kız yok benim kendi akıLsızLığım yaLancı sancıLar başLaynca korktm doğm baiLadı sandm eş yoktu yanmda aiLede yoktu snra o korkuyLa da hastaneye gittim ebe baktı baktı çatı muayenesi faLan dedi bu daha bir hafta on gün doğurmaz bende ewimde değildm kendi ewime gidebiLmem için doğurmam gerekiyodu tuttm ağır işLer yaptm ağrım arttı hayLiyLe haLıyı gaLan tersten süpürdm 😂 ıkınarak tabi o günün ertesi günü suyum geLdi iki gün böyLe geçti suyum gece geLince sonraki gün öğleden sonra doğm yaptm kendi açıLmamı bekLettim suni aLmadm daha sağLıkLı diye bekLedm iyiki beklemişim süper sağLıkLı doğm pLdu sadece benm acele etmem fazLadan acı çektirdi bana bu defa üstnden seneler geçti we artk o bilgisizlik gitti oğlm boyuma geldi biLinçliyim güLe oynaya doğurrum kesin korkma korkarsan stres bebeği kanaLdan çıkarıyo sezeryana itiyo
Gizemhakan deletedmom11 hadi yaaa.. stress etkiliyomuuu🤔 kiz sezeryana itmesin ben sezeryandan daha çok tırsıyorum. Normal istiyorum aslında ama sen 3 gün diyince tirssstimm 😁 Ama anladım olayi😀🤗
Yamanyaman deletedmom11 cnm bnmde 20 günüm var çok sabırsızım ne yapsamda suyum gelse😂😂😂😂 bi akıl ver
deletedmom11 Gizemhakan aynen ben kendi kendime kaşındım yoksa yaLancı doğmdan bi hafta on güne başlar arada bir kramp gibi gelir sonra zamanın geLince az artar gerçeğe dönüşür sonra suyun patLar bebek içerden tıpayı açar çekiLirmisin çıkmak istiyorm der sende ıkınırsn doktorda çıkarır bende sezeryandan korkuyorm hele de abLamı gördükçe dahada korkuyorm normalde doğuma kdr çekiyosun sezeryanda doğmdan sonra çekiyosun kız arkadaş sırf sezeryandan sonra gaz çıkarması Lazım kat kat kesiyolar içeri hep dikiş gaz çıkmayınca doğmdan sonra sancısı dinmedi🙈 bide rahim göğüsleri uyarmazsa süt damarlarıda işlemiyo sezeryanda zorlaya zorlaya süt getiriyolar hormon yiyoz zaten hep bari sütümüz gelse
deletedmom11 Cansel yoktu işte hiç yoktu açıLmam ama ıkınmadan doLayı sancım çoktu suyum geLnce açıLma sadece 2 cm di oda herkesde öyledir 2 cm hep wardır bir girdi bi çıktı derken sancı bi baktm ertesi gün oLdu sabah doktor geLdi 5 cm dedi bi kaç doğum soktu araya sonra benm artk su yerine kan gelmeye başLaynca aLdıLar doğuma su bitiyodu çünki açıLmada 9 cm oLdu aLdıLar direk
Gizemhakan deletedmom11 evet ya sezeryanin herşeyi sıkıntı be 🙊 Allah izin verirse ben normal istiyorum ama bakalim haftaya belli olcak nasi doğuracağım 🤗 sendeki harbi delilik mis kız hayret ettim neyse ikincide daha rahat olursun en azından bilgilisin😍
deletedmom11 Yamanyaman yok aman bendeki deLi akLı bacım bekLiyn kendingeLsin 😂😂😂 bana uyan oLmasın Lütfen 😂😂
Cansel deletedmom11 kaç haftalık doğdu bebeğin benim 40 olcak nerdeyse ve artk pikilojim bozuldu herkes üstüme geliyo çok stres yapıyorum ne yapcam ben ya ben kaynanamlardayım 10 gündür o yüzden herhalde çok göze batıyorum ve artk niye doğmadı en iyisi git sezeryan yap demeleri beni delirtiyo 😫😫😔😔
deletedmom11 Yamanyaman kız sus sonra bana çuLLanıyoLar werdiğin akLa bak bişi oLursa diyoLar 😂 o değiLde sabırsız oLan hatun sancıya dayanamadı gitti sezeryan oLduda çocuk çıktı bu defada bu susmuyo bu emmiyo diye dertlenmeye başLadı şu günler senin prenses günler bence iyi değerLendir çıkınca 24 saat o ne zaman isterse öyle uyuyosun o isteyince tuwalete giriyosun o istemezse banyoya giremezsin ağLar susmaz sokmaz banyoya 😂 keyfine bak nasıLsa geLcek
deletedmom11 Gizemhakan fazLa biLgiLiyim şükürLer oLsn erik daLı oynaya oynaya ewde açıLma çekcem 😂😂 ebe başmda duruyo nasıLsa duşa girer çıkarm oynaya oynaya doğurcam 😂