Sum_123 bende bazen kızım okula gidince eve gelip bütün işlerimi yapıyorum ohh be diyorum ne güzelmiş sabah erken kalkmak, onu gönderince yürüyüş filan yapıyorum eşimde diyor ki bak sabah en güzel saatleri kaçırıyorsun. O hep erken kalkar benimki 2 gün sürmüyor çocuğu okula gönderip başlıyorum yatışa 😂 yok yani 34 yaşına geldim hiç değişmedi bu huyum çalışırken de böyleydim. Benimde kız erken kalkardı bi zamanlar, sonradan bana uyum sağladı senin bebeğin gibi :))