Hatcsezgin postlarınız görünüyor 👍 değişen derken neyi kastettiğinizi anlayamadım, ama benim 30. Haftaya kadar bebek iki hafta önde gidiyordu, şeker filan da olmadığı halde bu durum beni de endişelendirmişti ama hem kendi doktorum hem ayrıntılı usg yi yapan perinatolog bana bebeklerin 1-2 hafta ileri ya da geriye uyumlu olmasının normal kabul edildiğini, bir soruna etmediğini söylemişti, şu an 36+2 deyim, haftası ile uyumlu hatta iki gün filan geride, yine aynı şekilde doktorumuz bunun bir problem olmadığını söyledi. Bence sizin de endişe edeceğiniz bir şey yok, ama sizin doktorunuz bir şey demedi mi bu konuda