Busee-ars bence suni deneyin. İlk etapta direkt aşırı can yakan bir şey katiyyen değil. Sonrasında kendi sancısı gelen çok oluyormuş, baktınız sancınız gelir veya da açılmanız hızlı ilerler devam edersiniz. Baktınız yerinizde sayıyorsunuz boşuna vakit kaybetmeye gerek yok der sezaryene girersiniz. Ben 7,5 saat kadar canım bile yanmadan suni sancı aldım 5 cm oldu ama sonra açılmam aşırı yavaşladı suni arttırıldığı halde. Sizin de öyle olursa sezaryen isteyebilirsiniz kendinizi yormadan ama ilerlerse de çiçek gibi doğum olur🌸