ulkutom bizimde aslan olucak kardeşim ve kaynım ikiside aslan kardeşim asosyal bütün gün ders çalışır anneme yardım eder ama oda herşeyi ben yoneteyim kafasında , kendi dediği ile olucak insanlari sürekli garipser dalga geçer kaynimda aslan oda enerjik , aşırı kavgacı sürekli karakoldayiz , vurdum duymaz ,gezer tozar , konuşmayı sevmez pek kimseyle yani ikiside zıt bakalim. Bebeğim nasıl bı aslan olucak