Nisapoyraz4270 Ay kızlar devlette randevu bulmak ölüm resmen doktorum 2 hafta sonra kontrole gel nstye bağlıcam dedi 36 haftalık oluyorum 3 gündür randevu bulamıyorum 🤦♀️
Sumruhazal Nisapoyraz4270 erkenden gıt durumu anlat verırler zaten o haftalarda randevusuz alınıyor dıe biliyorum
Eda1254 Nisapoyraz4270 son haftalarda randevusuz bakiliyo diye biliyorum ama benim doktorum öyle söyledi sordum yani çünkü suanli sisteme göre on beş gün sonraya anca randevu alabiliyoruz nts doktora girmeden yaptirin derim randevu saatinizden önce
Betul-97 Nisapoyraz4270 O haftalarda devlette sabah erken gidince elden randevu veriliyor ama o gün kim bakıyorsa o doktora gidiyorsunuz kendi doktorunuz olmayabilir
Damla_pelin Nisapoyraz4270 bende devlete gidiyorum her hafta çağırdığı için randevu bulmak zor ama sorun olmuyor doktora gdyrm nst için geldim diyorum kağıt yazıyor gdyrm onunla barkod alıyorum snra nst giriyorum
Nisapoyraz4270 Eda1254 peki nst için randevu almaya gerek yok yani randevu saatimden önce gitsem sonra doktoruma girsem sıkıntı olmaz demi
Dilek_04 Eda1254 bende 15 günde bir alabiliyordum randevu. Bu sefer gittim ayın 1 de eve geldim tekrar randevu alayım dedim en azından 15 olsun daha fazla olmasın 35+3 haftalığım. Bi baktım randevu alabiliyorum 15 gün sonraya atmıyor istediğim tarihte aldım ☺️
Eda1254 Nisapoyraz4270 yo hayır tam tersi normalde öyle olmalı nts çektirip girin çünkü girdiğinizde iki iş birden çıkar size doktorunuz nts çektirip gelin dicektir
Eda1254 Dilek_04 tabi vardır belki ama bende çıkmıyodu ben doktorada sordum alamazsam napmaliyim diye oda gel dedi randevu almasanda
Merveasm Nisapoyraz4270 belli bir haftadan sonra randevu bulamazsanızda doktorunuza söylerseniz size sıra verecektir