Perşembe günü başım ağrıyordu tansiyon ölçüm 13 çıktı limonlu su içtim yarım saat sonra ölçtüm 14 sonra paniklemeye başladım 15 oldu hastaneye gittim acile serum takıp yolladılar. Sonraki gün takip ettim 14 e yakın oldu küçük tansiyon da 9u buluyor hala takip ediyorum 12 13 arasında oluyor 14 e de yaklaşıyor küçük de yine 9 olduğu oliyor kızlar ne yapmalıyım kardiyolojiye gitmem gerekir mi? Çok mu yüksek? Normalde 10 11 olur büyük küçük de 7 8 olurdu. Bir de son zamanlarda tatlı yemeyi aşırı kaçırdım ve hamur işini de aynı şekilde ve uyku problemim oldu gece saat 3.30 4 ü buluyordu uyumam. Bunlar mı etkilemiştir neden olmuş olabilir