İlk defa bu ay ovulasyon testlerini kullanmak istedim fakat adet bitişimden bir hafta sonra aldım ve yapmaya başladım bir haftadır da test yapıyorum hala iki çizgi göremedim bu ay yumurtlama gününü kaçırdım mı acaba bişeyleri yanlış mı yaptım bilemiyorum.Bir aylık döngüde kullanıpta yumurtlama gününü tespit edemeyen var mı acaba merak ediyorum.