Suey beren ismini çok sevdim soyadınızla… hemde türkçe bir isim biz de ikimizin istediği olsun diye iki isim koyuyoruz kızımıza Aylin İpek olsun dedik. Babası Aylin ben İpek diyoruz hayırlısı😅 işin kötüsü eşimin tarafı Aylin benim tarafım İpek diyor… hayır anlaşan uyumlu dünürler halbuki ama isimde anlaşamadılar😂