D12ekim kaç gündür halsiz ve yorgundum bütün yorgunluğum gitti bitti sanki iğnenin etkisi geçti sanırsam eğer hemşire olsaydım devam ederdi diye düşünüyorum yine olmadı hiçbir belirti yok 🥹
buse76 D12ekim bence böyle düşünmeyin test yapın iki gün sonra belli vardır illa belirti olacak diye bişey yok bende klomene başladım bu ay 5 gün içtim bugün bitti ilacım doktor yarın çağırdı yumurtalıklara bakacak bakalım ne oldu ona göre iğne vercek galiba
D12ekim buse76 daha önce vajinal ultrason bakıldı bu ay doktorum karınından bakmayı tercih etti doktordan doktora değişiyor ama geneli vajinel ultrason bakılıyor canım