Kızlar 36+1 olduk geçen nstye girdiğimde hafif sancı çıkmıştı ama ben bişey hissetmiyordum doktorum da normal dedi önemsemedi şimdi regl ağrısı gibi hafif bi ağrı var karnımda ve karnımın alt tarafı kasılıyor gibi oluyor yalancı sancılar böyle bir şey mi?