12moom 40+6 oldum canım hurma yiyorum hiçbir şey olmuyor😀 Ben özellikle hurma ve ananası doktoruma sordum. Kanıtlanmış bir şey yok öyle olsa Arabistan’da kadınlar kolay kolay doğum yapardı dedi ve bana çok haklı geldi. Psikolojik olarak rahatlayacaksan yiyebilirsin zararı yok dedi. Ben de sevdiğim için yiyorum. Salı günü de son günüm o yüzden sezeryan olacağım. Hiç açılmam dahi yok.