merimiri 34+3 bende. Henüz sancilarim başlamadı. Hayirlisiyla bekliyorum 🤗😊
Einan ayy aynıyız belki de aynı gün doğar bebişler ☺️
M-Urass_Mom ben almıyımmm o kadar çok kusmam mide bulantım oldu ki bunlara raZıyım 🤭
merimiri normal mi istiyorsunuz sizde 😊
Einan nasipte varsa ben normal istiyorum ☺️
merimiri bende öyle istiyorum bakalım kiminki nezaman olucak😁 benimki erkek💙🤗 sizinki
Einan erkek canım ☺️
merimiri aminnnn inşallah 🤲