Merhablae 12+3 haftalığım öğrendiğim haftadan beri yani tam 7 haftadır kusma bulantı iştahsızlık var. 5 hafta önce bir ilaca basladım cariban diye günde 4 tane hakkım var ilk 3 hafta işe yaradı. Ama artık işe yaramıyor. Halsizlik, baş dönmesi ve ne yersem çıkarıyorum. Bebeğin durumu iyi. Ama ben bitik haldeyim artık dayanamadım hastaneye geldim serum takıyolar ama yine iştahım yok sanki taş oturmuş gibi bir ağırlık. Bulantım devam ediyor sadece kusamıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu böyle devam eder mi 4. Ayda geçecek diyende var ama bilemiyorum