Emirasaf6060 Kizlar merhaba 6 aydır adet olmuyorum araştırmalarıma göre tekrardan gebe kalmam için önce adet olmam gerekiyormus Normal adet kanamalarının başlaması, yumurtlamanın başladığının bir belirtisidir diyor internette
anneyimben_46 Emirasaf6060 bu bende olmuştu valla adet olmamistim 4 ay boyunca sonra 2 ay adet oldum hemen hamile kaldım geri korunduğumuz halde 🙃
poyrazin_annesi28 Emirasaf6060 Adet olmadan hamile kalanlar çok canım. Aanneannem dayıma 40ı çıkınca hamile kalmış 🤣 Eskilerin sözü vardirya süt korur vs öyle bişey yok. Adet olmasan da hamile kalabilirsin. Korunmalısın. Korunmuyorum deme 😱
Emirasaf6060 poyrazin_annesi28 korunuyorum da gene de korkuyorum işte oğlum 6 aylık 4 yıllık evliyim bu 3 5 yıl boyunca geri çekilme ile korundjm hep bazı zamanlar gittigide oldu yani ona rağmen tutmadı ama şimdi korunduğumhalde kaldıysam çok korkuyorum ya
f_gecee Emirasaf6060 Annem gebelikten sonra 6 ay kadar adet görmeden hamile kalmış bir seneye kadar uzayınca bu durum ve git gide kilo aldığını içinde bişeylerin oynadığını hissedince hastaneye gidip hamile kaldığını ve 5 ay kadar olduğunu erkek çocuk olacağını öğrenmişti 🤭
blackberry118 Emirasaf6060 ben 14 ay regl olmamıştım. Oğlum çok emiyordu. Normal demişti doktor emzrdgim için
poyrazin_annesi28 Emirasaf6060 Korkma da geri çekilmeye güvenme derim. O zamanlar şanslı olabilirsin ama ihmale gelmez
f_gecee Emirasaf6060 Hakkında ne hayırlısıysa olsun canım inşallah düşünmüyorsan eğer böyle bi durum yoktur