Melihaklc Kızım suan 20 aylık sağlık ocağından beni tetanoz aşısı için aramadilar 24+0 haftadayım aradan çok geçmediği için olmuyor muyuz acaba bilen var mı
themom95 Melihaklc beni de aramadilar 19 aylik oğlum bende gitmedim ama bi ugruycam 22 haftalik olcam bende sanırım tek doz olmak gerekiyor
iremsevinc Melihaklc 27.haftaki rutin kontrolde dedi ebem bana o zaman 1 doz vurucam dedi 17.hafta da gittiğimde daha haftanız var izlem zamanı çağırır zaten benm 1 hafta sarktı bu hafta gidicem bende şuan 28+4
Melos_eymos İlk 5 yıl önce doğum yaptım şimdi 2. Doğmak üzere tek doz yaptılar bunda ama kaçıncı haftada yaptırdığımı hatırlamıyorum