Melisatay
9+5 bende bir kaç hafta iştahsızlık oldu 3 kilo kaybettim yemek kokularından iğrendim hiçbir iş yapasım gelmiyordu bu hafta daha iyi hissediyorum ama beni en çok zorlayan gece mide yanmam çok oluyor midemde alev var sanki uykudan uyanıyorum her gece 2 gün sonra kontrolüm var doktoruma soracağım . İnşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰😘