Kızlar 38 haftalığım Göztepe Süleyman Yalçın hastanesinde doğum yapacağım. 34. Haftada nişan geldi 2 cm açılmam oldu ama devamı gelmedi. Alttan Muayene esnasında doğumhanedeki doktor çatın çok dar dedi ama doğum şekli için bir şey söylemedi. Çatı muayenesini de doğum başlayınca yapıyorlarmış. Sizce normal doğum şansı var mı sezaryene mi alırlar ?