ElaBadem cok tesekkur ederim canim. 05.08 sezeryan oldum. Ucuncu gunum ilk gun zordu esim Allahdan yanimda kaldi sehir hastanesinde dogum yaptim bu arada. Sansima odada benden baska kimse olmadigi icin aciyip esimin kalmasina izin verdiler. Ilk gunu atlatdik bebekle birlikde. Zor deyildi korktum ilk basta ama icimden dua etdim ameliyayhanedeyken. Herkes ilgiliydi. Yarin taburcu olacagim. Bebek babasinin kan qrubuyla dogdugu icin yogun bakimda sariligi var sut sagip goturuyorum bakalim insAllah yarin birlikte cikmayi nasip eder Allahim