Ay ne bu küçük çocukların güneş aşkı 😍 Şu ana kadar kaç tane kız çocuğuna kardeşinin, kuzeninin vs ismi ne olsun diye sorulduysa Güneş dediğini duydum. Kendi yeğenim de kardeşi için Güneş olsun diyordu doğdu olmadı tabi. Şimdi onun kardeşi yani küçük yeğenim teyze kızın olursa Güneş, oğlun olursa Gökyüzü olsun diyor.🥰
Çocuklar tabi tüm tatlılıkları ve iyi niyetleriyle söylüyorlar ama güneş bulut dikkat çeken cisimler çocuklar için o yüzden istiyorlar. Bence çok anlam arayıp çocuğun koymak istediği isim konusunda ısrarcı olmayın. Siz de çok istersiniz o ayrı ama 2 sene sonra sorsanız belki kızınız da istediği bu isimleri beğenmeyecek.