Kızlar 5 haftalık hamileyim. Bugun yoğun kanamam oldu acile gittim. Düşük tehlikesi olduğunu söylediler progestan verdiler fitil şeklinde. Doktor okadar suratsızdıki hiç bir bilgi vermedi düşük tehlikem olduğunu bile ben sorunca söyledi. Kananmam azalmaya başladı benim gibi olan varmı ne zaman gitmeliyim birdaha doktora