Zey__23__ Kızlar 17 gün önce sezeryan oldum 2 3 gün önce dikiş yerim şişti kızardı bugünde sabahtan beri kanlı iltihap akıyor yarın doktora gidicem ama merak ettim yaşayan var mı
Sezennkz Zey__23__ istersen şey yap güzelce sil daha sonra kurutma makinasını soğuk(kesinlikle sıcak değilyapıyorsan da 1 devirde) olan havayı tut rahatlasın benim doktorum her gün öyle yapmamı söyledi iyileşme sağlıyormuş. Zey__23__
Tuba-M55 Zey__23__ bende de çok az iltihap olmuştu direkt baticon ile silip spanç kapattım 2 günde düzeldi
umrumdadegil Zey__23__ kesinlikle kuru tutman gerekiyor canım. Batikon sürmelisin ve doktorun muhtemelen antibiyotik verecek onu kullan. Ben bu şekilde atlattım
maman-es Antibiyotiğinizi düzenli kullandıysanız kuru ve temiz tutmak dışında pek bir önerisi olmuyor doktorun ama yinede haberdar edin doktorunuzu, geçmiş olsun ☺️
umrumdadegil Zey__23__ tekrar verecek bende kullanmıştım ona rağmen oldu. Malesef can yakan bişey kuru tut ben duş sonrası uzaktan biraz kurutma makinesi tutuyodum ve bebek için aldığım pamuk ile güzelce siliyordum. Şuan yaz olduğu için terler orası kurulamaya çalış