Tsknaltunts Humeyra1 evet Türk kahvesi de iyi geliyor ama ondan nedense tiksindim içemiyorum ama içsem iyi olacak sanırım teşekkür ederim canım
Acemi_mom_ Tsknaltunts offf benim de başım çok ağrıyor. 14 haftalığım. Kafamı duvara vurasım geliyor ya.. Ağlıyorum ağrılardan. Bu bende bu hafta olmaya başladı. İlaç da içemiyoruz, ne yapcaz? Delircem. Kaçıncı haftada geçecek acaba bu baş ağrısı?
Tsknaltunts Acemi_mom_ canım bol su iç geçmiş olsun ben parol içtim geçmeye başladı bide çok uyuyorum ondan oldu sanırım düzenli uyumaya çalış