Canesss Merhabalar ilk hamile olduğumu öğrendiğimde aile hekimine gittim beta hcg vs testi ile hamileliğim doğrulandı hemşire kart verdi bu tarihlerde gel diye kartı kaybettim gitmek de pek gerekli gelmiyor bana gidilmesi zorunlu mu ?
Mervecimbidur Canesss evet gitmen gerekiyor tahlillerine bakıyolar aşı için arıyorlar son haftalarda gebelik takibin yapılıyo gitmelisin💐
myavocado Canesss tetanoz aşınızı hastanede yaptıracaksanız zorunlu değil aşı için çağırıyor aile hek.