Tuba-M55 canım ben sondadan asırı korkuyorum senınkı uyuşukken Ameleytta mı taktılar yoksa odada canlı mı bıde çıktıktan sonra pıs kanı temızlıyolar karna bastılar elıyle alttan temızledı mı uyuşukken mı yaptı ayy bıde dıkısı estetık mı ip mı ucretı nedır seseryan çok uzun sordum kusura bakma bana acıl cevap verırmısın salı günü godecez esımı zor ikna ettım özele devletten korkuyorum cnku