istkizannesi bence kesinlikle dayanılmaz değil. Sadece oturup kalkarken desteğe ihtiyaç duyuyorsunuz hep biri olsun yanınızda beni eşimle ablam hiç bırakmadı sağolsunlar 🙏🏻 İlk hafta lohusalık sendromuna benzer bişey de yaşadım sanırım 🤦🏻♀️ Yine eşim sayesinde atlattım. Sürekli evde olmak, uykusuz kalmak, düzensiz bi hayat ve sürekli ağlayan bir bebek yorucu olabiliyor ilk günlerde🙄 ama şimdi bakıyorum da kızıma, benim küçük mucizem diye seviyorum 😍 benim mi benden bir parça mı bu şimdi diye de sormuyor değilim bazen hala rüya gibi geliyor çünkü güzel meleğim 🥰 Allah isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu ❤️