Liimon ne güzel keşke bende böyle iyi bi hastaneye denk gelebilseydim 4 senelik evliyim 3senedir çocuk istiyoruz bu değiştirdiğim 3.doktor evet muayenesi tedaviler pahalı ama doktorumdan çok memnunum devlet hastanesindeki hemşireler bi dövmediği kalıyo insanı tamda düşük yaşadığım zamanlarda böyle tecrübe yaşadığım için soğudum artık hiç bişey için devlete gitmiyorum