aysenuraydin2 Aynurbult eğer bir oğlum olsaydı Mustafa Paşa koyacaktım ama Allah kız nasip etti üçünü de 😅 Atakan ismi de hoşuma gidiyor 🥰
LeylaEla Aynurbult bizde cinsiyeti daha öğrenmedik ama erkek olursa kesin bu isimlerden birini seçeceğiz inşallah 🥰 sağlıkla gelsinler 🤲🏻
gulcin8396 Oğlumun adı Altay çok akıllı sevecen bıcır bıcır bir çocuk biz isim koyarken öz Türkçe bir isim olsun istedik çok araştırdık ve iyikide koymuşuz diyorum çünkü oğlumu başka bir isimle bağdaştıramıyorum şuanda gerçekten adının hakkını veriyor
Aynurbult Happy-melek1997 Bizim soyismimiz bulut 😂 Ama bende beğeniyorum isim olarak sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏼
gulcin8396 Aynurbult Yani Altay ismi çok süslü püslü bir isim değil dede bile olsa Altay yani büyüdüğündede yakışacak bir isim ben oğlum için konuşuyorum tabi düşünceniz çok doğru bu arada çocuklara artık o kadar değişik isimler koyuyorlar ki yaşlılığıni hayal ettiğinde değişik duruyor .
Aynurbult gulcin8396 Evet sizinki de her yaşına yakışacak bir isim o yüzden söyledim zaten. Aynen öyle o kadar çok değişik isimler var ki düşünmüyorum bile klasik isim istiyorum onda da zorlanıyorum artık seçemedim 🫠 sağlıkla gelsinler inşallah. 🙏🏼
Nur9135 Aynurbult inşallah Göktuğ koyucaz Kaan istiyordum eşim Göktuğ u çok istedi oyuzden kırmadım🥰 kulağına Hamza okunucak belki fikir olur. Gerçi Göktuğ çok tercih ediliyor son zamanlarda