HilalEmre ben tuketmedım çünkü sevmiyorum hayatım boyunca belki 2 kere ıcmısımdır o da mısafırlıkte koyulmuştur bır kaç yudum alıp bırakmışımdır. ama ıcen çok var abartmadıgınız sürece tabıkı he saglıklı beslenıyormuyum zaman zaman hayır herseyı tuketıyorum ama sevseydım cola da ıcerdım sanırım siz yine mıktara ve sıklığına dıkkat edın sonuçta bebek tasıyorsunuz