Sena isminin yanına ikinci bir isim olarak beren düşündük. Sizce Sena Beren nasıl isim
Nsbdmrl çok akıcı bi ikili olmamış bana göre
Nsbdmrl tını olarak uyumlu bence hoş,şık…
Nsbdmrl ben hiç uyduramadım canım
Nsbdmrl uymamış bencede
.
Başka fikirlerinizi bekliyorum kızçeler
Nsbdmrl Elif sena ya da Elif beren düşünüyorum ben
Daryam35 ikisi de çok güzel 🌼