Feykuz malesef aynısıyım burda okudukça ilk ay bulantı kilo verme bende mi bir terslik var diyorum.. 3 ayda 4 kilo aldım sonra serklajda olunca doktor yat dedi, eşim benimle ilgileniyo adam işten gelince niye kahvaltı hazırlamadıda yattı uyudu diye saatlerce ağlamışlığım var 🤣 neymiş hamilelik duygusalaştırırmış hamilelik değil bacım açlık beni daha çok maffeti.. 29 haftada son kontrolde 13 kilo aldığımı öğrnen doktorum artık bir dur demem gerektiğini 4 hafta sonra kontrolde sadece 1 buçuk kilo aldığını görmek istiyorum dedi. 3 gundur ekmeği, tatlıyı azaltım öyle modum düşük, öyle mutsuzum kii. Seni çok iyi anlıyorum 😁