Lagertha46 canım bebek şuan vitaminlerle besleniyor bende 12 haftalığım 4 kilo verdim bende de iştahsızlık artı mide bulantısı var ikinci gebeliğim bu ilkinde de başlarda 5-6 kilo vermiştim sonra fazlasıyla aldım😂😂merak etme iştahın bir açılıcak ondan sonra nasıl azaltabilirim diye post açıcaksın ve bebişim 3.500 doğmuştu ikinci olunca antremanlı oluyorsun