1_papatya 14 durakta bizim ilk evlilik yil donumumuzdu. Ve ben 4 Aylık hamileydim. Eşimde gece geliyordu isten. Tam 14 şubatın girdiği ilk saatler yani. Güzel bi masa hazırlayıp, bebeğinizin fotoğrafını çerçeveletip güzel bi yazı yazmıştım. “Seneye bende sizinleyim 🙂” gibisinden. Tatlı yapmıştım meyve içecek guze de susledim mumlar vs bir xe hediyemi koydum . Tam içeri girdiğinde bizim müziğimi çalıyorum güzel güzel de giyindim tabi ♥️😁