Bilge_25 33 haftalık hamileyim şuan oğlumun beyin sıvısında kist görüldü.Kist adı Koroid Pleksus olarak geçiyor doğuma kadar takip altında bakıyorlar ve sık görülen bi durummuş ama %99 u geçiyor doğuma kadar. Doktorum korkulcak bişey olmadığını söylemişti çok şükür inşallah sağ salim sizinkide kaybolur gönlünüzü ferah tutun. Detaylı ultrasonda bebeğin organları yüzde kaş göz aralığına da dikkat ediliyor. Bunlarla beraber farklılık görülürse test filan yapılıyormuş doktorumuz ozaman o şekilde anlatmıştı bize de.Artık doktorlar her gördükleri şeyi söylemek zorundalar risk almamak için sağlık bakanlığından o şekilde talimat alınmış mahkeme olayına gidilmemesi için öyle deniliyor.