Aleyna48 Arkadaşlar merhaba 9 haftalık gebeyim. Bugünden beri vajinamda baskı mı desem sanki bişey batıyormu desem sanki aşağıya doğru baskı var vakinam acıyor gibi sizce neden
Hulya75 Aleyna48 enfeksiyon olabilir hiç yaşamadım ama enfeksiyon mantar olabilir veya usuttuysen ondan da olabilir
Yasminnnnn Aleyna48 Benimde o haftalarda aynı dedigij gibi olmuştu doktoruma söyledim idrar tahlili yaptı enfeksiyon varmış ondan öyleymiş istersen bir tahlil yaptir doktoruna belirt bu durumu mutlaka ama