Smbemdy yusuf beyi biri daha önerdi ilgili bir doktormuş sanırım ben 26.haftadayım başından beri medara gidiyorum doktorumu da sevdim fakat muayene için uzun süre beklemek zorunda kalıyoruz ve her gidişimizde zam gelmiş oluyo doğum fiyatları da baya artmış ilk zamanlar sorduğumda benimki kasıma denk geliyo üstüne 5 koy demişti fiyat birimi ama şimdiden 5 koymuşlar gerçekten can sıkıcı