Kızlar ben özel bölgeme ağda yapamıyorum. Jilet kullanıyorum şimdi ben hamile olduğum için alamaz oldum göremiyorum ağda yaptırsam çok acıtıyor mu kıl kökleri de kalınlastı baya dayanabilir miyim bilmiyorum birde işin dini boyutu var günah diyenler var bende rahat ederim doğumda diye düşündüm napıyım sizce