SanBMom Kızlar selam, dudaklarım 1 ayı geçiktir yara. Uçuk değil ama hep çatlıyor sonra kabuklaşıyor ve konuşurken hapşırınca kanıyor. Öneriniz varmı krem lip balm? Ben sürekli nemlendiriyorum ama düzelme olmadı hiç
myavocado SanBMom yıllardır böyle benim de, soğuktan, rüzgardan, güneşten herşeyden çatlıyor 😵💫 bana da en iyi gelen lipstick blistex Med plus, naneli bir yapısı var onu da deneyebilirsiniz.
SanBMom myavocado gerçekten benimde öyle yani ruj sürünce o çatlaklar iyice kötü duruyor dediğinizi deneyeyim teşekkürler