Edaadursunavar Merhaba arkadaşlar edremit devlet hastanesinde doğum yapan vaf mı? Ben orda yapmayı düşünüyorum ilk dogumum biraz endiseliyim
minnosveannesi8 Edaadursunavar merhaba kaçıncı haftadasin. Bende orda doğum planlıyorum. Kontrole gidip geldikçe bekleyen hastalardan olumsuz bişey duymadım hiç aksine güzel şeyler dediler.
Minnaksever Edaadursunavar bugün başka bi postta konuşuldu koridorda tek tuvalet varmış odalar kalabalık oluyor diye bi de sanırım ihmal kaynaklı bi olay olmuş o yüzden ben de soğudum.burhaniye düşünüyorum
Nur1027 Benim arkadaşım Edremit devlet hastanesinde yapacaktı doğumunu fakat hastanenin yetersiz olduğunu düşündüğü için Şehir hastanesine gitti. Körfez hastanesininde fiyatı yüksek gelmişti onlara
minnosveannesi8 Edaadursunavar Allah’ım bir avazda kurtarsın hepimizi. bende 35 deyim. Bir tane hanımefendi 3 kere normal doğum yapmış en küçüğü bir yaşında . Ebeleri de övdü ilgililer güler yüzlüler. Tabi özel hastane gibi süs ziyaretçi imkanı olduğunu sanmıyorum.sansina aynı gün başka doğum olmassa odada tek kalıyomussun