Ya gerçekten bu yeni sisteme çok çok sinir oluyorum geçen acil bir şey oldu gebeliğimle ilgili acile gittim doktora yönlendirdiler doktorda sıra numarasını almazsam bakmam defi gittim sıra numarası aldim bekledim baktı şimdi sistemde randevulu gitmişim gibi 14 gün geçmeden randevu alamiyormusum bu bölüme ne kadar saçma e acilden de gidiyorum normal hasta gibi sıra numarası bekliyorum ne anlami kaldı valla bir şey anlamadım doğum olmadığı sürece acil sayılmıyor sanırım