Hiç üzülmeyin geçici bir süreç bu. Ben de olmadı bu bu ama kız kardeşim yeni doğum yaptı o da 12. Haftaya kadar bunu yaşadı. Kocasından tiksiniyordu, nefes alışına bile tahammülü yoktu. Evliliğini sorguluyordu boşanmayı bile düşünüyordu. 12 hafta bitti ben kocamı çok seviyormuşum ya demeye başladı 😄
Sizin de öyle olacak emin olun. İlk değilsiniz çok okuduk çok duyduk gebelikte kocasından tiksineni.